poniedziałek, 17 czerwca 2013

Na starcie

Postanowiłam zacząć raz jeszcze.. doświadczenie związane z próbą wyrażania własnych opinii nie jest wcale takie łatwe. Po kilku latach wydaje się, że jestem zdecydowanie bardziej dojrzała, by móc literacko uzewnętrznić swoje myśli.

Nie chcę nudzić, ale postanowiłam krótko przedstawić siebie. Jestem jedynaczką i introwertyczką, czego zapewne tutaj nikt nie odczuje, ponieważ kocham wyrażać emocje za pomocą tekstów. Moim mistrzem słowa od zawsze jest Gombrowicz. Jestem kobietą ceniącą intelekt, intuicyjnie podchodzącą do relacji międzyludzkich, realizującą racjonalne cele w życiu. Lubię konfiturę różaną i zapach świeżo skoszonej trawy. Uwielbiam delikatny dotyk. Jestem uzależniona od książek, zawsze mam jakąś obok, gdziekolwiek się wybieram, w torebce, w autobusie, nawet w aucie mam książki..

Reszta informacji zapewne pojawi się w trakcie tworzenia tegoż bloga.

Dlaczego "Bombonierka"? ..jeszcze nie wiem, w którą stronę zabrnę w trakcie tworzenia i uzewnętrzniania swoich przemyśleń. Nie wiem, czy wgryzę się w słodycz karmelowego wnętrza egzystencji, a może poruszę cierpko-mdły smak marcepanowej rzeczywistości, być może całość okraszę kawowym orzeźwieniem i nutką migdałowego szczęścia? ..zobaczymy!

Trzymajcie proszę kciuki, mam nadzieję, że nie zawiodę i siebie, i tych, którzy zechcą mnie poznać i poczytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz